Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko ds. obsługi informatycznej sekretariatu
OGŁOSZENIE O NABORZE
BURMISTRZ SZCZUCZYNA
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
ds. obsługi informatycznej sekretariatu, stypendiów szkolnych i dodatków mieszkaniowych w Referacie Ogólnym
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· wprowadzanie korespondencji w system elektronicznego obiegu dokumentów (skanowanie, rejestracja) i jej rozdział po dekretacji na poszczególne stanowiska pracy,
· przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dot. stypendiów i zasiłków szkolnych,
· współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Szczuczynie w zakresie stypendiów i zasiłków szkolnych,
· przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych,
· podejmowanie decyzji w kwestii przygotowania wniosku o przeprowadzenie wywiadu środowiskowego u wnioskodawcy,
· obliczanie wysokości dodatków mieszkaniowych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych,
· sporządzanie zestawień miesięcznych do wypłaty dodatków mieszkaniowych i przygotowywanie do budżetu zapotrzebowania na wydatki związane z dodatkami mieszkaniowymi.
Wymagane kwalifikacje:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku.
3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Preferowane będą:
1. Wykształcenie wyższe informatyczne.
2. Umiejętność obsługi komputera m.in. obsługa pakietu biurowego.
3. Umiejętność podejmowania decyzji i analizy różnorodnych zagadnień z zakresu działania stanowiska pracy.
4. Zdolność ponoszenia odpowiedzialności z tytułu podjętych działań.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys ( CV) i list motywacyjny.
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom) oraz doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).
3. Kopie pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopie dowodu osobistego.
4. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku.
Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 roku, Nr 101 poz. 926 ze zm.)".
Wymagane dokumenty z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi informatycznej sekretariatu, stypendiów szkolnych i dodatków mieszkaniowych w Referacie Ogólnym" należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szczuczynie w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Szczuczynie
Plac Tysiąclecia 23
19-230 Szczuczyn.
Termin składania dokumentów upływa dnia 09.10.2007r.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru zostanie zawarta umowa o pracę na okres próbny, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.szczuczyn.um.bip.waw.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Szczuczynie.
Szczuczyn, 2007.09.21
Liczba wyświetleń: 2338